U kunt ons bereiken op

Onze locatie

Achterlangs 17, 2019 XT Haarlem

Klachten en aandoeningen

Experts are behind every choice we make.

Heeft u specifieke klachten ?

Wij onderzoeken graag wat uw klachten zijn en vervolgens maken wij een behandelplan om deze klachten te verhelpen.

Neem contact met ons op voor een intake om uw klachten te onderzoeken.

Rugklachten Behandeling

Enkelklachten

Verzwikkingen, een gebroken enkel, instabiele enkels of een overbelaste achillespees om zo maar gelijk een paar enkelklachten te noemen… Hoe helpen wij u van enkelklachten af?

Meer over enkelklachten →

Frozen shoulder behandeling

Frozen shoulder

Een frozen shoulder is meer dan slechts een stijve, pijnlijke schouder. Het is een zeer pijnlijk en hinderlijk probleem dat u ernstig kan beperken in uw alledaags functioneren.

Meer over Frozen shoulder →

Nekklachten behandeling

Nekklachten

Heeft u last van nekklachten, dan wilt u hier natuurlijk niet mee blijven rondlopen. Fysiotherapie bij nekklachten is vaak de beste oplossingen om uw problemen te verhelpen.

Meer over Nekklachten →

Rugklachten Behandeling

Rugklachten

Het krijgen van fysiotherapie bij rugklachten is de beste beslissing die u kunt nemen. Iedereen kan last krijgen van rugklachten en zij kunnen op tal van manieren ontstaan.

Meer over rugklachten →

Schouderklachten

Schouderklachten kunnen door een duidelijke, maar ook door een minder duidelijke oorzaak ontstaan. Hoe helpen wij u van schouderklachten af?

Meer over schouderklachten →

Kaakklachten

Kaakklachten zijn zeer vervelend. Het is een probleem dat iedereen kan overkomen. Wij hebben de oplossing voor elke vorm van kaakklachten. Hoe helpen wij u van kaakklachten af?

Meer over kaakklachten →

Knieklachten

Knieklachten hebben vrijwel altijd een grote invloed op uw mobiliteit. Problemen met uw knie zijn ook altijd pijnlijk. Fysioforza biedt de oplossing.

Meer over knieklachten →